پیام تبریک دکتر ناصح، سرپرست معاونت بهداشت به مناسبت روز دندانپزشک

۲۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۶:۳۳ کد : ۴۸۹۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۸

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی ساوه، دکتر کبری ناصح سرپرست معاونت بهداشت، با صدور پیامی روز دندانپزشک را تبریک گفت.

 

 

متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

دندانپزشکان و بهداشت کاران دهان و دندان به عنوان اعضای تیم سلامت در بخش‌های پیشگیری ودرمان بیماری‌های دهان و دندان و آموزش روش‌های بهداشتی به افراد جامعه، نقش پررنگی در ارتقاء سلامت جامعه دارند.

بیست و سوم فروردین ماه هر سال روز دندانپزشک و نماد قدردانی از مقام و جایگاه تلاشگران فعالی است که از دیدگاه سازمان جهانی بهداشت، خدمات آنان جزء لاینفک و ضروری سلامت افراد جامعه و عامل تعیین‌کننده ای در کیفیت زندگی انسان‌ها به شمار می آید.

امروزه تأمین، حفظ و ارتقاء سلامت آحاد جامعه در راستای اجرای سیاست های کلی سلامت نیازمند همکاری و مشارکت تمامی سطوح ارائه دهنده خدمات از جمله دندانپزشکان است که با دانش و مهارت و چیره دستی خود آرامش و سلامت را به آحاد جامعه هدیه می دهند.

اینجانب “روز دندانپزشک” را گرامی داشته و از زحمات و تلاش های بی وقفه همکاران فعال در این حوزه تشکر و قدردانی میکنم و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون تمامی کارکنان شاغل در بخش دندانپزشکی مراکز تحت پوشش را مسئلت می نمایم.

 

دکتر کبری ناصح

سرپرست معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه


نظر شما :