پیام تبریک رئیس مرکز بهداشت ساوه به مناسبت سالروز تاسیس بسیج جامعه پزشکی

۰۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۲:۰۴ کد : ۴۶۱۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۶

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی ساوه، متن پیام مهندس محمد امین قربانپور بدین شرح است:

طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، " فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت و شجاعت و غیرت و استقلال و آزادگی و اسیر خواستهای حقیر، نشدن است". 

۸اسفند سالروز بمباران شیمیایی بیمارستان صحرایی فاطمه الزهرا(س)، یادآور رشادت های سپید پوشان جامعه پزشکی در درمانگاه ها و بیمارستان های صحرایی در دوران دفاع مقدس است که با ایثار و از خودگذشتگی و نثار جان خویش فرهنگ بسیجی، معنویت، شجاعت، غیرت، استقلال و آزادگی را معنا بخشیدند. 

حضور حماسی و مخلصانه پزشکان و پرستاران فداکار و بسیجی در خطوط مقدم جبهه برای رفع آلام مجروحان و آسیب دیدگان در دوران دفاع مقدس و تلاش در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم و نیازمند در دوران پس از جنگ و خلق حماسه ای دیگر در اپیدمی کووید-۱۹ نشان از روحیه پرتلاش و خودساخته بسیجی دارد. 

اینجانب فرصت را غنیمت شمرده ؛ رشادت و فداکاری پزشکان، پرستاران و دیگر همکاران بهداشتی و درمانی بسیجی را در میدان‌های خدمت رسانی به جامعه تبریک گفته و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بالاخص شهدای جامعه پزشکی و مدافعان سلامت ، هشتم اسفند ماه "روز بسیج جامعه پزشکی " را به پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان و تمامی اعضای بسیج جامعه پزشکی، تبریک عرض می نمایم و توفیق خدمت خالصانه، سلامتی وعمری باعزت را از درگاه ایزد منان برای همگان مسئلت دارم.

 

محمد امین قربانپور

رئیس مرکز بهداشت ساوه


نظر شما :