پیام تبریک سرپرست معاونت بهداشت به مناسبت سالروز بسیج جامعه پزشکی

۰۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۱:۵۷ کد : ۴۶۱۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۷

گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت؛ دکتر کبری ناصح سرپرست معاونت بهداشت، با صدور پیامی سالروز بسیج جامعه پزشکی را تبریک گفت.

 

متن پیام به این شرح است:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با صلوات بر پیامبر اکرم (ص) و خاندان پاک و مطهر ایشان

 

هشتم اسفندماه مصادف با سالروز بمباران شیمیایی بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه ‌الزهرا (س) در عملیات والفجر 8 ‏توسط رژیم بعث عراق و شهادت جمعی از پزشکان و ‏پیراپزشکان بسیجی ‏است که به نام روز «بسیج جامعه پزشکی» نام گرفته است.

بسیج جامعه پزشکی همراهی ارزشمند معنویت، اندیشه، باور و ایثار بسیجی با علوم عرصه سلامت است و بعبارتی دیگر همراهی عشق خدمت و جهاد خدمت در عرصه سلامت می باشد .

 

حضور حماسی پزشکان، پرستاران و دیگر تلاشگران فداکار و بسیجی در هشت سال دفاع مقدس هیچگاه فراموش نخواهد شد و در همه گیری ویروس کرونا و در نبرد با این بیماری منحوس بار دیگر این حضور حماسی تکرار گردید و ایثارها، از خودگذشتگی ها و شهادتها با زیبایی هر چه تمام تر جلوه گر شد 

حضور باشکوه بسیجیان در طرح سپهبد شهید قاسم سلیمانی و نیز واکسیناسیون عمومی علیه کووید-19 به همراه سایر تلاشگران عرصه سلامت موجب مهار بیماری گردید که در تاریخ طب ایران اسلامی یادگاری ماندگار خواهد بود .

حضور پر خیر و برکت بسیج جامعه پزشکی در اردوهای جهادی و ارائه خدمت به محرومان جلوه دیگری از عشق به خدمت برای مردم است .

این موارد نمونه هایی از تعداد بیشمار حضور گسترده بسیج جامعه پزشکی در میدان جهاد خدمت می باشند که سپاس قلبی خود را نثار این عزیزان می نماییم .

 

اینجانب روز بسیج جامعه پزشکی را حضور تمامی بسیجیان گرانقدر و بویژه اعضای محترم بسیج جامعه پزشکی و همه تلاشگران این عرصه در کلیه واحد های تابعه معاونت بهداشت تبریک عرض نموده، توفیقات روزافزون از درگاه ایزدمنان خواستارم.

 

دکتر کبری ناصح

سرپرست معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه

 

 


نظر شما :