پیام تبریک رئیس مرکز بهداشت ساوه به مناسبت یوم ا... ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دعوت به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

۲۲ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۷ کد : ۴۴۸۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۶

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی ساوه، متن پیام مهندس محمد امین قربانپور بدین شرح است:

باسمه تعالی 
درخت تناور انقلاب اسلامی به چهل و پنجمین سال خود رسید و علیرغم دشمنی­ ها، عداوت­ ها و تحریم­ های استکبارگران، انقلاب همچنان سرزنده و شاداب به پیشرفت خود ادامه می­ دهد. 
این انقلاب ثمره تلاشها و مجاهدت های امام بزرگوار و سایر مجاهدین و مصلحینی است که در عرصه های مختلف از هیچ کوششی دریغ نکرده اند و همچنین یادگاری گرانسنگ از شهدای انقلاب به شمار می آید. 
به این مناسبت یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشته و سالگرد فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب، خدمتگزاران نظام و فرهیختگان علمی کشور بالاخص همکاران گرانقدر مرکز بهداشت تبریک و شادباش عرض نموده و از خدای سبحان توفیق بیشتر مسئولین و امت شهید پرور را مسئلت دارم.

اینحانب از کلیه آحاد مردم شریف شهر ساوه و کارکنان محترم مرکز بهداشت ساوه دعوت می نمایم با حضور ارزشمند خود در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن، ضمن پاسداشت اقتدار و عزت ایران اسلامی، آرمان ها و ارزش های انقلاب را در مقابل جهانیان به تصویر بکشند.

 

 محمد امین قربانپور

رئیس مرکز بهداشت ساوه


نظر شما :