پیام تبریک سرپرست مرکز بهداشت ساوه به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی

۱۲ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۰ کد : ۴۳۹۸ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۵۶

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی ساوه، متن پیام مهندس محمد امین قربانپور بدین شرح است:

«والفجر» سوگند همیشه برپا و بر جای ازلی خداوند است که نوید بخش پگاه روشن پیروزی در افق جهاد امت هاست.

ماه بهمن که فرامی‌رسد، از کوچه پس‌کوچه‌های تاریخ، صدای فریادهای ملتی آزاده در گوشمان می‌‌پیچد و گویی امام و شهدای عزیزمان برای بیعتی دوباره و هشدار و بیداری ما آمده‌اند.

دهه‌ی مبارک فجر،‌ تجلی شکوهمند حماسه‌ی جاودان ملتی‌ست که اعجاز بزرگی رقم زدند و برگ زرینی در خاطر همه‌ی انسان‌های وارسته و آزادی‌خواه جهان گشودند. روز آغازین این دهه، «۱۲ بهمن‌ماه»، روز ورود زعیم آگاه، حضرت امام خمینی(ره) به کشور و آغازگر عصری‌ست که نویددهنده‌ی رهایی از ظلمت و پیروزی حق علیه باطل بود.

حال که بیش از چهاردهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سپری شده و کشور عزیزمان ایران، فصل تازه‌ای از مناسبات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را تجربه کرده است، بدون‌شک شعار «انقلاب اسلامی، جوان ایرانی، امید و خودباروری و پیشرفت علمی» بیش‌از هر زمان، اهمیت خود را نشان داده و بر عزت و اقتدار ایران اسلامی افزوده است.

اینجانب در طلیعه‌ی چهل‌‌ و پنجمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام، دهه فجر را به تمامی مردم شریف و شهید پرور شهرستان ساوه و همکاران گرامی مرکز بهداشت ساوه تبریک و تهنیت عرض مینمایم.

بهروزی، سربلندی و توفیق روزافزون همگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

 

مهندس محمد امین قربانپور

سرپرست مرکز بهداشت ساوه

 


نظر شما :