زنگ سلامت در شهرستان ساوه

به همت دانشکده علوم پزشکی ساوه زنگ سلامت در شهرستان ساوه به صدا درآمد

۰۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۶ کد : ۲۰۴۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۵۵
به همت دانشکده علوم پزشکی ساوه زنگ سلامت در شهرستان ساوه به صدا درآمد

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه زنگ سلامت ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، در پنجمین روز از هفته سلامت، طی آیینی با حضور معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی ساوه، رئیس و معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ساوه در دبستان دخترانه شهید صفری نواخته شد.

 دکتر "مجتبی ذکایی" معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی ساوه در این مراسم با اشاره به اهمیت توجه به مسئله سلامت در جامعه گفت: توجه به این امر زمانی مشخص شد که اپیدمی کرونا در جامعه فراگیرشد  و آموزش و پرورش در این راستا و در امر واکسیناسیون کمک های شایان و اقدامات خوبی را در این زمینه انجام داد.

 وی با اشاره به موضوع شعار هفته سلامت امسال بر اهمیت سرمایه گذاری در ارتقاء آگاهی و فرهنگ سازی سلامت از سنین پایین و از دوران پیش دبستانی و دبستان تاکید کرد و افزود محیط مدارس سرشار از انرژی و نشاط است که ضروریست با برنامه ریزی هدفمند از این ظرفیت برای ارتقای سلامت جامعه در حوزه های مختلف جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی استفاده گردد.

در این مراسم پس از اجرای برنامه های ویژه توسط سفیران سلامت دانش آموز، زنگ سلامت توسط معاون بهداشت و رئیس اداره آموزش و پرورش ساوه نواخته شد.

کلید واژه ها: زنگ سلامت هفته سلامت ارتقا آگاهی سنین پایین سفیر سلامت دانش آموزی مدرسه مراسم نواخته زنگ معاونت بهداشتی ساوه آموزش و پرورش سرمایه گذاری شهید صفری مناسبت


نظر شما :